Slum

Slum

Elcseszett dolgok.

2015. január 31. - Angel38

"…Majd ismét felriadtam álmomból. Oldalra néztem, hogy rájöjjek, ez álom vagy valóság. Ott aludt mellettem hátat fordítva, betakarva. A Tv fénye és halk adása ismét csak azt bizonyította, hogy ez a valóság. Majd 2 perc múlva azon kaptam magam, hogy a város főterén állok és az embereket figyelem, miközben lassan égő cigarettám füstje megfolyt. Egy alakot láttam kitűnni a tömegben. Engem bámult, arca nem látszott és fekete szövet kabátot viselt. Közelebb mentem hozzá, majd a hasamban szúró fájdalmat éreztem. Kezeimmel próbáltam a kellemetlen érzést elnyomni, térdre estem és arra lettem figyelmes, hogy nem csupán fáj, de vérzik is. Valaki hasba szúrt. Majd felnézve az arctalan egyén előttem állt, késsel kezében. Ismét felriadtam és Évit keresve próbáltam tudomást szerezni arról, hogy ez megint csak egy elbaszott álom vagy a valóság. Nem sokkal később, újra tudattalanul kerestem a jeleket, álmodom-e vajon vagy sem. A választ hamar megtudtam, hisz amint megbizonyosodtam, hogy ébren vagyok, felriadtam. Tévedtem.
-Úristen, ez is álom volt. Gondoltam magamban, izzadva, zihálva.
Az ötödik alkalom után nem tudtam eldönteni, mi valóság és mi nem.
Újfent arra lettem figyelmes, hogy emberek között vagyok, de most más volt a helyzet. Most már tudatomnál voltam és tisztában voltam vele, ez egy újabb elbaszott álom. Kutakodtam, figyeltem és próbáltam rájönni, hogy miért is történik mind ez velem. Egyszer csak feltettem a kérdést. “Ti a tudatalattim kivetülései vagytok?”
Hirtelen mindenki megállt és rám nézett. Figyelemmel követték minden mozdulatom,majd rám vetették magukat. Megint felriadtam. Már tudtam, hogy ez az igazi valóság. Ki kelve ágyamból, ablakot nyitottam és rágyújtottam Évi cigiére. A holdat néztem, mely épp oly teli volt, mint tököm, egy ilyen rémálom sorozat után. Egyetlen egy kérdés foglalkoztatott. A tudatalattim, miért akarja ily bőszen vesztemet ?! Kínok közötti bukásomat ?!
Majd cigarettámat elnyomva, vissza feküdtem a lány mellé és ismét ott voltam a tér közepén. “

A bejegyzés trackback címe:

https://felhosnegyed.blog.hu/api/trackback/id/tr157127205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása